Blog over het verbouwen van Kempenaar tot modern woonschip

We wonen al jaren op dit prachtige woonschip! Onze verdere avonturen zijn te lezen op www.waterloft.nl



zondag 12 september 2010

schuren en dan volgende week plamuren!

Deze week is weer een hele slag gemaakt met het intimmerwerk en de installaties! Ook de kozijnen zitten in de roef. Het is nu wachten op het glas, dan kunnen de houten platen (die er nu tegen inregenen inzitten) weg en kan er nog meer licht het schip binnen komen. De beplating ziet er superstrak uit, ondanks de weerbarstigheid van het ecoboard. We hebben dit weekend stuurboordzijde licht opgeschuurd, volgende week gaan we plamuren wat dan beplaat is. Het wordt een hele klus, dus we hebben hulp ingeschakeld en gaan dus iig een start maken. Lekker gevoel dat we al in die fase zitten!











































































































1 opmerking:

  1. Hee Wendy,
    Ik zie dat je plannen van de kempenaar die je vertelde tijdens rondje 10 gemeten al flink gevorderd zijn! En ik zie ook dat al mijn (ex-)buren hun blog hier bij je hebben geplaatst!
    Ik ben uitgeschakeld met een flinke hernia en kan alleen op mijn rug liggen en beetje surfen op het net, zo kwam ik je blog tegen...
    mail even je emailadres dan kan ik je wat dingetjes sturen, groet, HarmVerhagen@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen