Blog over het verbouwen van Kempenaar tot modern woonschip

We wonen al jaren op dit prachtige woonschip! Onze verdere avonturen zijn te lezen op www.waterloft.nl



vrijdag 8 juni 2012

Publiciteit

We werden benaderd voor een fotoshoot op en van de boot. Daar hebben we natuurlijk gebruik van gemaakt: goede PR voor Waterloft! Inmiddels is de reportage verkocht aan 101 Woonideeen en maken zij een artikel voor het septembernummer.
De fotoshoot is gedaan door Insidehomepage en de styling door Gieke van Lon


4 opmerkingen:

  1. Hallo Bas en Wendy
    Graag wil ik mij even voorstellen.
    Ik ben Theo de Bot en heb tot 1970 op de Joli toen nog Josepha gevaren.
    Het schip is gebouwd door mijn opa Pols in 1929 en wij als familie hebben daar tot 1970 opgevaren ik vind het persoonlijk schitterend dat de Josepha nog steeds in volle glorie in bedrijf is HULDE aan jullie invulling van deze bestemming wij hebben daar erg veel herinneringen liggen op deze kempenaar zijn er op getrouwd en onze kinderen zijn daar op geboren dus nostalgie alom.....wil je soms nog wat info ik hoor het graag...bereikbaar op de mail thdebot@concepts.nl

    hartelijke groeten van ons Theo en Door de Bot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Theo,

    je mail kwam terug vanwege een volle mailbox. Dan maar even zo.

    Wat leuk om zo’n bericht te ontvangen! Wat mooi. Jullie zijn er op getrouwd en jullie kinderen zijn er geboren. Wat mooi! Wij wonen er nu met heel veel lol. Misschien is het wel leuk om dit filmpje te bekijken, dit is net in Denemarken uitgezonden: http://www.dr.dk/tv/se/de-vilde-huse/de-vilde-huse-5

    Wij zijn zeker benieuwd naar de verdere historie en foto’s! We hebben er een paar van de vorige eigenaar: onder andere 1 waarbij de stuurhut nog achterop stond. Jullie zijn natuurlijk van harte uitgenodigd om een keer te komen kijken op de Jolie in Zaandam en dan zijn we natuurlijk erg benieuwd naar de verhalen.

    Groet,
    Bas van Schelven en Wendy (bas@waterloft.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Bas
      Ben weer eens aan het kijken naar de gegevens van de Jolie maar zie dat er een foto bijstaat waar de stuurhut achterop staat echter deze heeft nooit achterop gestaan is dus niet de (Josepha) Jolie.Wel als sleepschip voor 1953 toen was er de open stuurhut met liggend stuurrad in 53 is er toen omgebouwd bij de Jong en Smit in IJsselmonde...ben op zoek in mijn archief? naar fotos tzt breng ik ze langs ..groetjes Theo

      Verwijderen
    2. Klopt van die stuurhut achterop. We dachten dat die zo gebouwd is. nieuwe foto's zou erg leuk zijn! Groet,
      Bas

      Verwijderen