Blog over het verbouwen van Kempenaar tot modern woonschip

We wonen al jaren op dit prachtige woonschip! Onze verdere avonturen zijn te lezen op www.waterloft.nl



woensdag 3 februari 2010

nog een interessant woonschip van een belgische presentator

Een aantal maanden geleden keek ik op een avond naar De Wereld Draait Door. Tijdens de TV-fragmenten zag ik opeens een woonschip langskomen (niet dat het filmpje daarover ging). Het ging om een Belgische presentator ; na wat speurwerk op Internet kwam ik erachter om wie het ging: Tom Waes. Hij heeft een bijzonder schip laten bouwen (ook een kempenaar). Het is wel gigantisch groot. Leuk om even te bekijken:

http://www.youtube.com/watch?v=gPMuFoggoug


2 opmerkingen:

  1. Hoi Bas,

    Was gezellig zondag! Ik ga jullie blog volgen, leuk!

    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik zie nu pas dat er reacties komen. Ik ben nog een beetje een beginnende blogger.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen